czwartek, 13 grudnia 2007

Wreszcie normalny chleb :D

Dzisiaj postanowiłam zjeść wszystko to, czego mi brakowało:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Bułki z masłem i białym, wędzonym serem...
do tego twarożek z rzodkiewką i ogórkiem. A wydawało mi się, że nie przepadam za białym serem, ech...


mój brat mistrz postanowił zjeść coś takiego:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Tak, na jednych bułkach ser tostowy, a na drugich... dobrze widzicie...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Twarożek, kawałki pomidora i po pół kabanosa. Nie mogłam nie podzielić się tym z publicznością... a to i tak postęp, kiedyś nie położyłby żadnych warzyw:P



Przepraszam za mini zdjęcia, ale moja komórka dostała jakichś zwidów i zmieniła rozdzielczość :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron