czwartek, 24 grudnia 2009

Wyniki konkursu i życzenia

Zamierzałam wrzucić tutaj jeszcze jednego przedświątecznego posta i domowe życzenia, ale że starym zwyczajem zapomniałam zabrać Bluetooth i nie mam jak przegrać zdjęć, zostają mi tylko słowa.


W związku z niesamowitym odzewem konkursowym:) Postanowiłam zwiększyć liczbę nagród i obdarować jak leci wszystkich głosujących, a więc szczęśliwymi zwycięzcami zostają:

Isadora
Sonieczka
ilovetofu
Zarin
i wegeświat który nie mam pojęcia czy jest jedną osobą czy nie:)


Szczęśliwych zwycięzców proszę o wysłanie adresów pod którymi rezydują w świecie fizycznym na sniadanie@mixbox.pl i jeżeli są z Poznania i okolic to zaznaczyć czy chcą się umówić na odbiór osobisty. Co do natury prezentów, to zdradzić nie zdradzę, ale zabiorę się za ich kompletowanie zaraz od jutra więc powinny przyjść po nowym roku o ile wszystko wypali:)


Pozostaje mi tylko życzyć wszystkim ludziom, kotom i karpiom wesołych, bezstresowych świąt, pysznego barszczu oraz fajnych prezentów (i żeby nie było tak jak u mnie, gdzie ja pakuję wszystko i już wiem co kto dostanie z wyprzedzeniem łącznie z prezentami dla mnie które kupuję w większości sama).
Ma to swoje plusy, np tydzień temu odebrałam to:




Cieszcie się swoimi prezentami:)

6 komentarzy:

  1. I ja zycze Ci wspanialych, radosnych i pogodnych Swiat!
    I samych wspanialosci na nadchodzacy Nowy Rok :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wesolych swiat jestem jedna osoba.. moj pies troche protestuje ze on pomaga bedac superpsem ale ja jestem jedna. no i nowa w swiecie wege blogow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, nie wiem, czemu mi się uroiło, że jesteś wieloosobowym zespołem:) Za dużo tego czytam i potem mi się ludzie mylą...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się identycznego prezentu spodziewałam ale Mikołaj mnie zaskoczył - dostałam polskie wydanie Skinny Bitch in teh Kitch, któe niestety jest nieporozumieniem (tłumaczenie i wydanie samo) ale za to kalendarz Cute Overload (http://cuteoverload.com/ jesli kogos interesuja infantylizujace urocze zwierzaczki - mnie - bardzo!) - osłodziło wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  5. jest polskie wydanie przepisow do skinny bitch? i jakie są?

    OdpowiedzUsuń
  6. haha spoko obiboko wiesz mój pies czuł się bardzo doceniony ! xD

    OdpowiedzUsuń

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron