środa, 11 marca 2009

Nagroda :)


Selena0705 z blogu Książę z Bajki przyznała mi nagrodę dla kreatywnych blogów :) Ponieważ działa to na zasadzie łańcuszkowej, teraz ja przyznaję ją 6 blogom, nad czym intensywnie myślałam dwa dni :D

Moje nominacje:

Smak imprezy, który pewnie już o nią zahaczył, za to, że dobrej treści towarzyszą dobre zdjęcia
Moja kuchnia, z tymi samymi uwagami:)
Każdy ma swojego grzyba - blog znajomej (no przyznam się...), która jest na diecie zwalczającej zakażenie candidą - ambitne i kreatywne przedsięwzięcie, które, mam nadzieję, będzie częściej dokumentować :) (i tak, mamy głębokie dyskusje o jedzeniu mięsa i cukrów prostych. Naprawdę na poziomie)
I eat food - za niepowtarzalnego gotującego kota, który, jak się ostatnio okazało, już więcej nic nie ugotuje...
The Tropical Vegan, przez który mam ochotę wynieść się do Australii
Fast Food Eaters,bo mnie to śmieszy jeszcze od czasów FoodCornera :)


Zasady:

Na swoim blogu umieszczamy logo Kreativ Blogger i informujemy od kogo dostaliśmy wyróżnienie. Przyznajemy wyróżnienia 7 lub więcej blogów, umieszczając ich linki. Informujemy wyróżnionych o nominacji w ich komentarzach na ich blogach.


Here are the rules:

1/ post the logo on your blog
2/give the link to the blog of the person who've nominated you
3/nominate at least 7 blogs
4/go to their owner's comment and let them know about the award:)

Gratuluję wygranej :D

Jestem ciekawa, czy wyczerpie się pula blogów, czy też ciągle będą dochodzić nowe, a może całośc umrze śmiercią naturalną :P


1 komentarz:

  1. Bardzo serdecznie dziekuje za to wyroznienie! Postaram sie niebawem na nie odpowiedziec... ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron