niedziela, 4 maja 2008

Zmiany

Przejrzałam bloga, i poza oczywistymi refleksjami, że muszę nauczyć się obsługiwać dobry aparat i dowiedzieć się jak serwować jedzenie tak, żeby wyglądało na warte zjedzenia zdumiało mnie jak zmieniła się moja dieta od tego grudnia. Na początku jadłam mnóstwo sera, którego teraz unikam, w ogóle dużo nabiału. W sumie to była zima...


W każdym razie dodałam nowe tagi i trochę pomieszałam w starych:

z nabiałem - zawierające jako składnik produkty mleczne. Jeżeli gdzieś był dodatkowo jogurt, to się nie liczy.

wegańskie - bez nabiału i udziału substancji pochodzenia zwierzęcego. Jeżeli gdzieś wygląda, jakby jednak były, to znaczy, że użyłam nazwy ogólnikowej (nie używam krowiego mleka, galaretki na żelatynie ani miodu pszczelego).

naleśniki, racuchy, placki - pod tą kategorię podchodzą też zamierzchłe omlety i jajecznice oraz inne tego typu twory.


Mam nadzieję, że nic źle nie otagowałam, w razie czego proszę o uwagi.


Zamierzam też zmienić wygląd strony na jakiś bardziej powiązany z treścią, więc jeżeli ktoś by miał ochotę zrobić mi szablon (ja m/w wiem jak ma wyglądać, mam zdjęcia, umiem obsługiwać programy graficzne, chodzi mi o stronę techniczną i wiem, że "to proste") to poproszę o zgłoszenie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron