środa, 25 czerwca 2008

Banany w różowym jogurcie

Uwielbiam banany :)

Jak zrobić sobie jogurt napisałam gdzieś na środku poprzedniego postu, więc teraz powtórzę, coby można to było znaleźć:

jogurt zrobiony z mleka sojowego: mleko podgrzałam, wystudziłam aż można było włożyć palec i wlałam trochę kupnego jogurtu sojowego. Zamieszałam, przelałam do słoja, owinęłam ścierką i postawiłam na słońcu na 4 h (można też zrobić w nagrzanym termosie). Jedyną jego wadą było to, że oryginalny jogurt był truskawkowy, więc ten też miał lekki posmak.



Dzisiaj jogurt zrobiony z tamtego jogurtu (wyszedł trochę rzadki, muszę następnym razem użyć świeżego) zmieszałam z domowym dżemem truskawkowym i zalałam tym dwa banany:


W czarnym kubku waniliowy rooibos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron