wtorek, 18 listopada 2008

Pudełko z warzywami

Powoli kończą mi się nazwy...

Do pulpecików, które prezentowałam wczoraj zrobiłam pyszne smażone kulki z puree ziemniaczanego, ale były tak dobre, że zjadłam wszystkie zaraz po zrobieniu... jestem okropna.

W tym pudełku nie ma żadnych przypraw do warzyw, bo uznałam, że kanapki i pulpeciki mają tak wyraźny smak, że przyda się coś łagodnego na przegryzkę; poza tym kukurydza jest dość słodka, a świeża rzodkiew całkiem pikantna, więc właściwie po co im słone przeszkadzacze...


Po lewej: 2 pulpeciki morskie, kukurydza z puszki

pośrodku: 2 kanapki z grubą warstwą chrupkiego masła orzechowego

po prawej: surowa biała rzodkiew (strasznie mi smakuje) i ogórek


Ładne serwetki kupiłam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron