wtorek, 21 października 2008

Sojecznica pomidorowa z tempeh

Kupiłam czarną sól, zwaną też solą jajeczną. Wbrew nazwie jest ciemnoczerwona, zawiera wapń, potas, magnez, sód, jod i żelazo i jest polecana osobom z problemami z ciśnieniem. Myślałam, że ten jajeczny smak to taki pic na wodę, ale rzeczywiście smakuje i pachnie jajkami.

Kupiłam też w końcu tempeh, co mnie bardzo ucieszyło (do czasu, kiedy zauważyłam, że jest już usmażony :/ ) i wykorzystałam oba te składniki do dzisiejszego śniadania. Najpierw podsmażyłam pokrojony w paski tempeh na suchej patelni (był już dość tłusty od tego fabrycznego smażenia), dodałam tofu namoczone na sojecznicę z dodatkiem soli jajecznej i podsmażyłam, a na koniec dodałam pomidory. Całość posypałam jeszcze odrobiną tej soli i wyszło naprawdę przepyszne.


Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron