wtorek, 29 grudnia 2009

i po świętach

22.12


23.12
24.12

espresso fudge brownies:

citrus glitters:


W święta głównie spałam, jadłam makowce i oglądałam telewizję, a jedyną rzeczą jaką zrobiłam na śniadanie były serduszka z fasolowo-grzybowego farszu do uszek - dokładnie takiego. Farsz został nałożony do foremek i upieczony w mikrofalówce na najwyższej temperaturze aż zaczął odstawać, i tak powstał pyszny pasztecik bez udziału jakiegokolwiek lepiszcza. Można też takie w opiekaczu zrobić albo w piekarniku - zasada taka sama, wysoka temperatura i piec aż zacznie odstawać.


Nie przytyłam w święta ani grama więc mogę się dalej obżerać ciastkami i popcornem z mikrofalówki.

7 komentarzy:

  1. Z przytyciem też mam problem, bo mimo że objadałam się okropnie (wszytskie posiłki trwały i trwały i jeszcze te słodycze), mało się ruszałam, bo głownie czytałam ksiazki i grałam w scrable. I co i nie przytyłam, a nawet schudłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja schudnąć nie schudłam, moja waga jest perfekcyjnie stała, raz jeden przytyłam ale bardzo mi się efekty nie spodobały i zrzuciłam:) Za to efekt śpiączki cukrowej utrzymuje się nadal i podsypiam w ciągu dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ladne te ciastka. juz od dawna czaje sie na ta ksiazke. ale narazie znowu wprowadzam detox od slodkiego - chrzanic przybieranie na wadze, ale to z troski o zeby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcesz ją zobaczyc to wpadnij, pożyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ej daj mi te brownies!!! pycha wyglądają
    i życzymy smacznego popcornowania oraz szczęśliwego nowego roku
    ja i pies się wie!

    OdpowiedzUsuń
  7. no wlasnie pisalam ja do Ciebie na maila, ktory podalas po tym jak mnie wylonilas na jednego ze zwyciezcow konkursu :) wez sprawdz skrzynke swa :)

    i teraz dodatkowy powod do mitingu :)

    OdpowiedzUsuń

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron