sobota, 31 stycznia 2009

Słoneczny koktail

Poluję na wyprzedażach jedzenia. Ostatnio kupiłam 1,5kg pomidorów za 3 zł, 1,5 kg bananów za 1,50 i awokado za 1,67.

Dużo ludzi dziwnie na mnie patrzy kiedy mówię, że wolę owoce i warzywa "z przeceny", co mi osobiście wydaje się nielogiczne - to są dojrzałe, miękkie, soczyste produkty, które, w odróżnieniu od regularnie sprzedawanych w marketach, są zdatne do jedzenia zaraz po kupnie, a nie 2 tygodnie później (ile leży u was w domu awokado albo melon, zanim odważycie się go zjeść?) i mają smak prawdziwego jedzenia. Z niedojrzałych lubię tylko gruszki, reszta ma być miękka.

Zostawszy w ten sposób właścicielką 7 mięciutkich bananów zrobiłam sobie pyszny koktail wzorowany na przepisie, który publikowałam wcześniej. Tym razem użyłam tylko 1 banana, który zmiksowałam razem z sokiem pomarańczowym (najpierw dodajemy odrobinę, do zmiksowania, później dolewamy do pełnego naczynia) i dodałam na wierzch płynny karmel dla ożywienia kolorystyczno-smakowego.



Pyszny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron