piątek, 21 listopada 2008

Pudełko minimalistyczne

Do mojego pudełeczka idealnie mieści się DuoFruo, co postanowiłam wykorzystać :) Kupiłam jedno z zamiarem wielokrotnego użycia butelki, ale spotkała ją śmierć pod kołami samochodu...

(zastanawiałam się, czy nie wymazać nazwy ze zdjęcia, ale przecież to idiotyczne, bo tylko jeden produkt na rynku tak wygląda. Jeżeli przedstawiciel producenta tu trafił, to chętnie przyjmę gratyfikację w postaci zgrzewki soków pomarańczowych).


Po lewej: czerwona fasola i tofu, podsmażane z cebulką, która została następnie usunięta (prawie)

Pośrodku: kuskus na bulionie warzywnym i strzałka z ogórka

Po prawej: mini butelka soku z kawałkami owoców. Najeść to się tym nie naje, ale zawsze coś.



Fasolka wyszła bdb. Chyba będę częściej zostawiać warzywa na patelni przez noc, żeby przesiąknęły smakiem ;)

BTW, jak widać, planowanie posiłków wychodzi mi mocno tak sobie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron