wtorek, 21 kwietnia 2009

Pudełka

Zbiorczy post pudełkowy, część jeszcze z zeszłego tygodnia:




Po prawej: małe, konserwowe kukurydze i oliwki (radzę dobrze osuszyć przed włożeniem)

Pośrodku: kasza jaglana gotowana z oliwą

Po lewej: farfocle sojowe z suszonymi grzybami (nie wiem, jakie to, bo zgubiłam etykietkę) w pikantnym sosie pomidorowym



Po prawej: sałata lodowa z marynowaną cebulką i ziarnami słonecznika

Pośrodku: makaron w stanie czystym :)

Po lewej: krwiste tofu po meksykańsku z mandarynką (jedną) - nie pamiętam, jak je robiłam :)




Tutaj postanowiłam wszystko wymieszać od razu i nie bawić się w bezsensowne przegródki, więc załadowałam do jednego pojemnika mieszankę fasolek gotowaną na parze, makaron młyńskie koła i glazurowane tofu z książki "Zaskakujące tofu", które w ramach inwencji własnej pokryłam na patelni sezamem. Obok poświąteczny deser waniliowy Alpro i jedna kwaśna mandarynka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron