niedziela, 3 lipca 2011

Spotkanie wege blogerów

Witam w lipcu,

Mam nadzieję, że podobały się Wam recenzje - szczerze mówiąc, nie uzbierałam przez ten czas zbyt wielkiej ilości przepisów, ale coś się znajdzie. Do tego zepsuła mi się gofrownica. Może ktoś chce mi oddać swoją? /(na urodziny? myślę teraz o takiej okrągłej, która robi koniczynkę/serduszka)

Tak sobie pomyślałam, już jakiś czas temu, że chętnie poznałabym innych wege blogerów - z Poznania, z Wielkopolski, z dalszych okolic.... może więc chcecie się spotkać?

Proponuję jakiś lipcowy weekend, na przykład sobotę 16 lipca, w środku dnia, tak, żeby osoby, które chcą dojechać mogły w spokoju sumienia wrócić (bo niektórzy, na przykład, boją się pociągów nocnych). Myślę o pikniku albo o spotkaniu w kawiarni - wszystko zależy od ilości chętnych i od pogody, chociaż ponoć ma być słonecznie.


Przechodząc do konkretów:

1) jeżeli chcesz spotkać się ze mną i inni wegańskimi i wegetariańskimi blogerkami i blogerami 16 lipca w Poznaniu, napisz maila na adres sniadanie@mixbox.pl

2) Napisz, czy będziesz jechać z daleka i czy potrzebny by Ci był nocleg

3) Napisz, czy wolisz piknik czy kawiarnię, a może jakiś inny pomysł?


Czekam na propozycje i zgłoszenia do 10 lipca, to da czas na dopięcie wszystkiego i mam nadzieję, że te 5 osób się zjawi:)

9 komentarzy:

  1. Ja oczywiście jestem chętna, termin mi bardzo pasuje :) Co do wyboru... jestem za piknikiem, chyba,że obecna pogoda się utrzyma, to jednak wybiorę kawiarnie :) To do zobaczenia w sobotę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdopodobnie pogodę będziecie mieć upalną, nadchodzą cieplejsze dni :).

    Miłej zabawy Wam życzę i mam nadzieję, że zrobicie zdjęcia i podzielicie się! :)

    Pozdrawiam, Cottie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! ja jadę na ten weekend do Poznania to wpadnę! Ale koincydent!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mogę wpaść, ale nie wiem czy nie będę w ten weekend wiozła Emila do Niemiec, bo znalazł tam adopcyjną rodzinę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie! wybrałabym się chętnie, ale wstępnie mnie nie będzie. Tak się składa, że wszystkie weekendy lipca mam rozplanowane ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety spotkać się nie mogę, ale nie polecam tych gofrownic-serduszek-koniczynek - jeżeli nie trafisz, wyjątkowo szczęśliwie, na jakąś o dużej mocy, to gofry wychodzą ciaprate ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olga - bardzo się cieszę! Nie masz pojęcia:)

    Maddy - strasznie mi przykro, liczyłam na to, że uda nam się dłużej porozmawiać tym razem...

    Cottie - wpadaj:)

    Magda - poza tym, że życzę Ci, żeby adopcja została załatwiona jak najszybciej (nie mówiąc już o korzyściach materialnych z wyjazdu do Niemiec) to mam nadzieję, że jakoś się wyrobisz do nas...


    Myśl wstępna to piknik nad Rusałką koło południa, chyba że okaże się to z jakiś powodów niemożliwe.


    Rynn - no właśnie, wszystkie negatywne opinie nt. gofrownic słyszałam do właścicieli tych koniczynkowych. Do niedawna nic sobie z tego nie robiłam, ale koleżanka opowiedziała mi, jak jej zupełnie nowa gofrownica została... złamana przez ciasto: wylało się poza formę, przywarło na kamień i w trakcie próby otwarcia poszedł zawias! Po tej historii zaczynam myśleć o nabyciu bliźniaka mojej, w końcu trzy czy nawet cztery lata wytrwała, z czego połowę z jednym "okiem". Marka własna Tesco okazuje się być solidną firmą...

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... może innym razem. A Ty w ogóle teraz mieszkasz w poznaniu? Ja generalnie do 5.08 mam praktyki i wolne popołudnia, więc jakby co, jakąś kawę można zorganizować? ( jakby co to via e-mail :P)

    OdpowiedzUsuń

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron