sobota, 27 września 2008

Nowe pudełko :)

W tym tygodniu miałam problem z podłączeniem laptopa do internetu (stawiam na jego prywatny protest wobec ilości czasu, jaki tu spędzam), więc wrzucam po kolei śniadania z tygodnia. Nie to jest najważniejsze. Kupiłam sobie wreszcie takie pudełko na śniadanie, jakie chciałam:



Jest dość duże i ma ruchome przegródki, które można w ogóle wyjąć, lub ustawić do siebie w kształcie litery T, otrzymując w ten sposób dwa dłuższe i węższe pojemniczki (przyda się do marchewek). Znalazłam je przypadkiem w markecie i jestem z siebie bardzo dumna.

Po lewej zielona sałatka ze świeżych liści szpinaku, zielonego ogórka i szczypiorku z dymki. Do sałatki wzięłam sos sojowy w plastikowej rybce, o której już kiedyś pisałam. Przy okazji, znalazłam instrukcję ponownego napełniania tych rybek - kto by pomyślał, że to będzie tak proste :)

Pośrodku 2 kanapki - z czarnego i białego chleba - z migdałowym kremem w wersji chili.

Po prawej kawałki pomarańczy i jabłka ze skórką (lubię skórkę jabłek)


Świeży szpinak jest pyszny - jeżeli jeszcze tego nie wiecie, spróbujcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat :>

Ranking i toplista blogów i stron